Monday, 15 August 2011

Monday Entry : Ramadhan dan aku..

Dikala keseorangan ini mula la terasa kebosanan yang menggiler..kalo bulh smpai tahap gaban..gaban pun x sampai tahap cm aku nie punya busan.. nk makan xbuleh sbb bulan pose kan sekarang.. tepaksa aku bukak hencik belog aku yang da hampir berkulat nie.. da xde masa sgt nk update kn..hehari on9 pun still xsempat..yelah dok sebuk wat keje len..

berbalik pada bulan pose nie, x terlambat lg aku rase untuk wishing Selamat Berpuasa di Bulan Ramadhan Al-Mubarak kepada seluruh umat manusia yang beragama Islam.. bersama-sama la kita mengumpul amalan dan pahala pada bulan nie..anda rajen buat anda dapat.. insyaAllah anda adalah seorang yang berjaya dan cemerlang dari tahun-tahun sebelumnya.. @_@

sekarang da genap 15 minggu iaitu 2 minggu kita berpuasa..dan Alhamdulillah setakat 2 minggu nie aku masih diizinkan Allah untuk meneruskan ibadat puasa..moga2 sakit pompuan aku nnt dtg melawat lepas raya la ok..hoho..teringin sgt nk puasa penuh ntah bila la dapat kn..tp mustahil laaa kalo pompuan tuh dapat pose penuh..tuh la istimewa nya pompuan :)

Alhamdulillah jugak bulan Ramadhan nie aku dapat mengawal kemarahan aku jd zero..xde laaa pose aku batal ngn maki hamun aku jek ann..hehe..tahan diri anda jugak ok! 




p/s : mode raya semakin hampir..Masjid India da semaken sesak..huarrrghhh tolong saya tersepit..huhu ^_^

No comments:

Post a Comment