Monday, 22 August 2011

KEDOWNAN MOOD :|

Assalamualaikum Warahmatullahi Taala Wabarakatuh :)

Hi readers ! Walaupun aku tau tade readers pun yg nk baca aku nk tulih gak..nie la diary aku..
Ko tau tak pe perasaan aku skang..hmmm..tak tau la pe yang bleh aku tafsirkan dari perasaan aku yang skang nie..mungkin suka..mungkin kecewa..mungkin nk nanges..oowhh tidak!! aku xnk menanges da..macam owg bodoh jek pulak kn dok nanges2 nie..Tp kn kalo nanges leh tenang kan hati yang x tenteram gitu..tol la kot..atleast bleh kurang kan cket pe yang ase terbeban sangat tuh an..

hari nie aku x ase nk nanges pun..cuma aku ase macam xbesh laaa lam certain2 thing yang de kene mengena lam idop aku..oFcoz la idop aku kn..xkn idop owg len pulak..pe yang ase x besh sgt tuh..ntah laa ase macam terkilan pun ade..ase saket ati pun ada..tp xde la tahap sampai nk membunoh..hoho

ko ase ape aku patot buat yeh?wat tatau leh tak ? Tp tade improvement la nnt..hmmm..susah mau kabo la..mood aye pun arinie 22/8 macam tade sgt..yelaa ari2 aku xsaba nk tunggu aye..tp arinie macam ase xnk aye la pulak kn..arggghhhh aku gerammmm laaa sebenarnye nieee..geram kt someone yg suka nk x nk layan aku.....aku benci dowhhhhhh!!!!!



BENCI GILERRRRR!!!

Monday, 15 August 2011

kesah Ramadhan :)

yang tukang suap nama JEM yang nk disuap pun nama JEM..
HR & Marketing Lecturer.....
masa berbuka terisi bersama mereka :)
peace yawww!

bila mereka giler lensa nampak kamera :)

xnmpak muka pun tp tangan tuh wajib kene ada..hoho

Lecturer aku ngah kusyuk makan tuh..lapau2..haha

Monday Entry : Ramadhan dan aku..

Dikala keseorangan ini mula la terasa kebosanan yang menggiler..kalo bulh smpai tahap gaban..gaban pun x sampai tahap cm aku nie punya busan.. nk makan xbuleh sbb bulan pose kan sekarang.. tepaksa aku bukak hencik belog aku yang da hampir berkulat nie.. da xde masa sgt nk update kn..hehari on9 pun still xsempat..yelah dok sebuk wat keje len..

berbalik pada bulan pose nie, x terlambat lg aku rase untuk wishing Selamat Berpuasa di Bulan Ramadhan Al-Mubarak kepada seluruh umat manusia yang beragama Islam.. bersama-sama la kita mengumpul amalan dan pahala pada bulan nie..anda rajen buat anda dapat.. insyaAllah anda adalah seorang yang berjaya dan cemerlang dari tahun-tahun sebelumnya.. @_@

sekarang da genap 15 minggu iaitu 2 minggu kita berpuasa..dan Alhamdulillah setakat 2 minggu nie aku masih diizinkan Allah untuk meneruskan ibadat puasa..moga2 sakit pompuan aku nnt dtg melawat lepas raya la ok..hoho..teringin sgt nk puasa penuh ntah bila la dapat kn..tp mustahil laaa kalo pompuan tuh dapat pose penuh..tuh la istimewa nya pompuan :)

Alhamdulillah jugak bulan Ramadhan nie aku dapat mengawal kemarahan aku jd zero..xde laaa pose aku batal ngn maki hamun aku jek ann..hehe..tahan diri anda jugak ok! 




p/s : mode raya semakin hampir..Masjid India da semaken sesak..huarrrghhh tolong saya tersepit..huhu ^_^