Monday, 11 April 2011

muka cantek TAPI bodo !!

بِسْـــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم

السلام عليکم 

Istigfar aku manyak2 pagi nie.. Kalo aku mati patah riuk kt situ memang aku jadi antu aku carik ko balik.. Xguna tol punya pompuan.. Da langgar aku mukan reti mintak maaf.. Ko muka kalo cantek tapi xreti bawak kete bek ko campak kete tuh lam sungai laaa.. Ko ingt kete ko besa leh langgar aku suka-suka ati ke?? Pk laaa..De otak tapi letak kat kaki watpe an..Xsia-sia ko aku maki td.. Pastuh leh blahhh cmtuh jek..Memang aku bebulu tol pompuan jenis cmtuh.. Macam bodo.. Drees up ko x melambangkan pangai ko yg sebenarla.. Hipokrit bajet ayu jek..Bawak kete cam owang mabok todii.. 

Jangan la aku jumpe ko mane-mane memang aku calar n pecahkan cemin kete ko..huh!! Berapi siot ati aku.. Sebab da langgar xreti mintak maaf sebaliknya terus berambus camtuh jek.. Saket giler hati aku.. Seb bek aku x jumpa batu td.. Kalo x selamat da kete dia aku baling.. Bia dia rase.. Ko tunggu aku beli kete nanti aku jumpe ko aku langgar ko balik.. Lagi terok dari cara ko langgar aku...!!!

Xguna nye pompuan !

Moral : Pasnie kalo jumpe awek cantek jangan assume dia tuh perfect dr sume hal..Ntah-ntah dia lg terok n busuk! Contoh macam gambar bawah nie~



No comments:

Post a Comment