Saturday, 12 March 2011

takEn by him alrEdi :)~


my sayang ! hehe..inilah chenta ati aku..buah hati pengarang jantung..dia la racun dia la madu..opss !! terjiwang sudehh..walupun dia nie kuwushh tp dia nie ok la..dibandingkan ngn lelaki kt lua sane harap muke jek hensem tp xleh pakai kot..hehe..merimaskan ! hmmm.. by the way aku ngn dia nie da lame sangat da..almost 4 years gitu..hehe..lama kan..kan..kan..tengok muka dia lelama sejuk jek ati..langsung xjadi nk memarah walaupun aku suke jek marah-marah dia..haha..pastuh dia marah aku balik..jaat ! Tp kan dia banyak mengajar aku erti kehidupan nie..dia lah jugak yang banyak bagi semangat, lunturkan semangat aku, selalu ckp aku bowing..haha..manyak giler kenangan yg aku kongsi ngn mamat nie.. hehe.. " hey NB thanx coz salu sgt bersaba ngn aku.. salu carik pasal ngn aku.. time aku seadanya.. n support aku.. I luv yu damn much ! hehehe" kalo dia baca la aku cakap kt cnie jek..hehe

No comments:

Post a Comment